Monday evening minsann!

Förra veckan var en bra vecka. Jag köpte rejätl matbord, 6 stolar och en stor spegel (och tre barstolar som kommer bli fina när de fixats till!):



På onsdagen kom Mr T med dubbelsängen!

Och jag fick 10 jättefina röda rosor!



Helgen som gick var jättefin! I fredags vid lunch styrde vi än en gång bilen mot skogarna. Sen spenderade jag kvällen i Kingens sällskap med middag på Frost (spareribs) och bio (Friends with benefits). Lovely! Allt detta medan min darl' jobbade- Lördagen började med att vi gick bort och kollade när grabbarna spelade fotboll i Edsvalla ( Fagerås-Edsvalla alltså, Erik höll nollan!) och sen drog vi vidare mot Forshaga och T's gamla hood. Drog en repa i skogen och hitta (hör och häpna) EN enda svamp. Men stor va den iaf!






På kvällen gjorde vi potatisgratäng och Matsen kom hem med en massa älgkött så det blev helt nyfärsk älgbiff med la familia hemma hos Mats!

Söndagen blev det lunch hos mormor och morfar innan vi styrde hemöver mot Uppis igen. T har två veckors semester och är här hos mig nu. Tycker sp mycket om det!

Idag flexade jag ut vid lunch och jag o T var på lunchspinning. Sen har vi varit på magnetröntgen i Upplands Väsby i eftermiddag och när vi kom hem gick vi en promenad upp till slottet. Perfekt skönt höstväder!




Meeen nu är jag så himla trött! Ligger i soffan med laptop i knäet och får fotmassage av finaste pojkvännen. Sämre kan man ha det!
Natti!

Kommentarer
Postat av: jen

låter toppen T, precis som det ska vara! :)

2011-09-19 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback