När man inte förstår.





På fredagen blev det köttfärsbiffar, stor sallad och Tzatziki! Gott!

Vin, Ost och kex och filmmys på fredagen innan vi slocknade framåt 22-tiden haha

Stor lördagsfrulle med färskt bröd. Bland det bästa jag vet!


Så himla fint väder, Uppsala när det är som finast! Promenad vid ån mitt i vår second hand-runda.

Gick en runda på IKEA och planerade vilka inköp som ska göras i form av rullgardin och bäddmadrass! Inhandlade även lite nödvändigheter naturligtvis.


När vi hade vandrat runt och tittat och shoppat i sex timmar bestämde vi oss för Indiskt till lunch.

Två GT ute i den sköna sensommarkvällen!



Fick äntligen tillfälle att använda den lilla blusen jag köpte second hand för en tjuga i Kil förra hösten. Sista helgen för året i bara ben. I Sverige alltså!


Söndagen gick i kulturens fotspår. Först var vi i domkyrkan.

Sen var vi uppe vid slottet.



Sist men inte minst så strosade vi runt i Botaniska där det även var en konstutställning!



Sen åt vi Thaimiddag på Koh Phanang och till efterrätt blev det Banana split! Mmmmm!

Stressig dag på jobbet och sen spinning på Actic. Sen jag kom hem har jag mest tvättat och fixat. Nu hoppas jag att den mesta tvätten ska va torr så jag får gå och lägga mig sen!

Natti natt folkens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback