Ärlighet varar längst.

Varför är det så att när man själv äntligen tagit sig upp till en plats och tid där man mår bra och är lycklig så är det så att fina fina människor som man bryr sig om går igenom sina egna helveten. Som att man aldrig aldrig ska få vara lyckliga tillsammans och samtidigt. Alltid ska man känna ett soorgset styng i bröstet över hur ens fina vänner eller familj lider och inte har det bra alls. Det är inte rättvist. Det är faktiskt vår tur nu, min och mina vänners tur att få ha medvind, att lyckan ler mot oss och att vi kan få vara glada och bara ha det bra samtidigt och tillsamman.




Har haft en jättefin helg med fina storasyster på besök! Har second hand-shoppat, strosat på stan, pratat, druckit vin, suttit på uteservering till 03 på natten, ätit grekiskt, ätit Thaimat, ätit Indiskt, skrattat, promenerat en hel massa, pratat allvar, vandrat runt i botaniska trädgården, varit i domkyrkan, sett på den fina utsikten vid slottet, ätit stora frukostar med färskt dbröd. Jättefint har det varit! Ska lägga upp lite mer bilder senare i veckan men har just nu ingen sladd till mobilen så jag kan inte lägga över dem. Ni får hålla till godo med ett par bilder som jag mailat till mig själv, från promenaden uppe vid slottet idag!





God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback