Heeeey there!

Hej hej Gummitjej!

Har sitter man hemma hos storasiz och ar matt och belaten efter var fantastiskt goda hemmalagade pizza, Yum! Har paborjat sista veckan i Aussieland. Tanker inte sa mkt sa utan njuter av stunden istallet. Pa fredag drar jag och syrran till Brisbane for lite systerhang i form av shopping, god mat, lyxigt hotell, drinkar och sakert lite dans. Life is pretty easy right now. Har inte haft en enda dag med daligt vader under hela den har semestern, det ar ju helt makalost att man kan ha san tur! Det har kommit regnstank sammanlagt  5 minuter uppdelat pa 2 dagar under semestern. Kan inte riktigt fatta att jag har san tur! Evigt tacksam ar jag iaf.

Ett par Thaibilder som jag hitta pa syrrans dator!








Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback