Vardagslyx, att göra vad fan som faller mig in.

Goood Morning!
Startade morgonen med att ligga och dra mig i sängen till 7.30 innan jag äntligen tog mig upp, fick på mig träningskläderna och gick ner på stranden (köpte nya träningskläder från Lorna Jane som en för tidig julklapp till mig själv igår, så himla sköna och snygga! Verkligen funktionella och känns som ett andra skinn. Två par byxor och två toppar). På stranden joggade jag en halvtimme och det var så varmt att jag trodde jag skulle dö, inte minsta vindpust. Sen promenerade jag samma väg tillbaka och stannade på vägen och hoppade i havet. Så himla skönt!



Har hittat ett trådlöst här i huset men det funkar bara korta korta stunder så vi får se om jag kan publicera det här haha

Sitter på balkongen och ser ut över havet och äter en mango. Det går bra nu, livet är gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback