Insikter som känns och bränner lite extra.

Jag och storasyster har haft syster-tjej-kväll här i min legga ikväll. Har förlustat oss med mörk choklad, popcorn, nötter och cola. Sämre kan man ha det! Ibland kniper det till lite i hjärtat. Som när jag ser ngt på TV som påminner om mamma eller när jag plötsligt påminns om att jag om en och en halv vecka ska lämna Peregian och min fina storasyster. Tänker inte så särskilt ofta för jag tycker om att leva i nuet, inte oroa mig för 'senet', men idag slog det mig och jag kände mig så sorgsen. 'Hej då, ses om 2 år'. Klart som fan det gör ont.

Dagen har annars spenderats åt att springa nära 7 km i Noosa nationalpark imorse. Efter det blev det sol och bad och sen lunch på en mysig restaurang precis vid vattnet. Kvällen spenderade vi alltså åt tjejgrejer som att måla naglarna, tjejsnack och 'Bridesmaids'. Klockan närmar sig midnatt och det är dags för mig att sova.

 
Fin strand i Noosa


Jätte-jättegod lunch! Systrarna vars passion i livet är MAT!


Natti natt.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej på dig! Hittade lilla bloggen till slut:) är bara nyfiken på hur du har det, du ser ut att ha det hur fint som helst! lite avis är man allt, med betoning på lite he he

2011-11-23 @ 18:43:25
Postat av: T

Haha härligt Jennie! Nej mig går det ingen nöd på direkt. Ha det gött och hälsa så gott på jobbet :)

2011-11-23 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback