Lovely morning!

Guten morgen!
Klockan är strax efter åtta och jag sitter på balkongen och äter vattenmelon. Var nere på stranden resan vid 06.30 imorse och promenerade och körde ett pass yoga. Hjälp vad ovig jag är men men, det är ju bara att jobba på det. Det är världens skönaste grej att göra på morgonen iaf. Man startar liksom dagen med ett lugn.

Imorse innan promenaden (ny top från Lorna Jane).

Idag ska jag nog promenera bort till Collum. Man kan gå hela vägen på stranden dit! Skulle gissa att det är cirkus 7 km, ska ta med runkeeper och kolla. Jag sprang ju 5,5 km igår och då hade jag ännu inte landat i Collum men det kändes som att jag var hyfsat nära. Tänkte käka lunch där och sätta mig på något café och spana på folk och strosa i affärer.



Stranden där jag kör yoga och promenerar!

Ha en fin dag folkens (ja det är ju kväll för de flesta av er iofs men ändå).
So Long!

Kommentarer
Postat av: jen

vilka fina bilder från vattnet! Solen ligger på så fiiiint

2011-11-18 @ 15:09:38
Postat av: Syster igen...

Åh, helt underbart!! Förstår att du njuter i fulla drag!! Snygg du är i den nya topen!! Den passa dej perfekt!



Kram!!

2011-11-18 @ 15:37:18
Postat av: T

Tack så mycket siz! Önskar att du med fick göra något sånt här, så bra för själ och psyke.

Kramar



Yes Jempa, det är ett privilegie att få vakna varje morgon och kunna gå ner på den fina stranden!

2011-11-18 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback