Living the dream

Senaste dagarna har jag legat och guppat i 28 gradigt vatten mest hela dagarna, legat och läst från skuggan av ett par palmer på stranden, druckit otaliga frukshaker, fått thai-oil-massage på en bädd i skuggan på en paradisstrand, ätit massvis med färsk frukt, ätit ännu mer himmelskt god Thaimat, shoppat bikinis, förhandlat om priser med solskygga Thailändare, haft intressanta samtal med min far, pratat om kärlek med min syster, kastat boll med mina systerbarn, tänkt mycket, saknat mer, njutit av livet till fullo.

Livet är fint. Livet är fan underbart.




Så ni förstår säkert, blogga är inte prio 1 i detta paradis.

Leva livet och njuta av stunden är Prio 1.

Kommentarer
Postat av: Syster

Det förstår jag verkligen, men jag är glad att

Du gör det i alla fall!! Härligt att läsa om!! Fortsätt njuta o hälsa alla!!! Kramar!!

2011-11-01 @ 22:04:42
Postat av: Terese

Tack så mycket siz! De hälsar så mkt tillbaka! Kramar

2011-11-02 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback