Good monday!

Goder afton!
Idag har varit en stressens dag. Blev plötsligt väckt ur min bubbla och tillbakadragen ner på jorden och till vardagen. Kom lite som en chock. Insåg att det när jag kommer hem bara är två helgen kvar till jul.

Dagen har jag spenderat på stranden i Mooloolaba samt att käka lunch med storasyster i affären och bara ha det gött.

Nytt halsband på mig idag (oj vilken suddig bild det blev):


Klockan närmar sig tion och det är dags att sova. Imorgon blir det en repris av förra tisdagen. Löptur i Noosa nationalpark, sol och bad och lunch i Noosa. På kvällen blir det systerhäng med DVD och popcorn. Underbara tisdag!

Natti natt.


Bild från parken igår:

Oj, såg inte alltför brun ut i det ljuset haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback