Another day in paradise

God morgon på er!
Har varit ute en timme och promenerat på stranden och kört lite olika yogaövni9ngar här på morgonkvisten. Nu har jag precis duschat och fått på mig lite kläder och sitter på balkongen i solen och äter frukost. Sämre kan man ha det va!

Helgen har varit jättefin. I fredags hade vi ju BBQ och i lördags spelade jag och siz drygt en timmes tennis och badade i havet. Sen tog vi med barnen och åkte till ett utomhusbad i Sunshine. Jag o syrran låg i skuggan o läste magazin och kidsen lekte i poolerna i 5 (!) timmar. Kvällen blev det jättegod fläskfilegryta. Söndagen spenderade jag åt att strosa runt på marknade n i Peregian på morgonen och sen la jag mig på stranden och solade och badade. Mötte sen Helen vid 14.30 i parken för lite livemusik och picknick, underbara söndag! På kvällen skypade jag med pojkvän och läste tidningar.

Lite bilder:

Storasyster i fredags på deras altan!


Pearl och Helen i parken igår.

Jag och syster.

Det är satans segt att ladda upp bilder så jag hinner inte mer för nu kommer snart syrran och hämtar upp mig!
 
Adios och på återseende!


Kommentarer
Postat av: jen

Det är så härligt att läsa om dina dagar! Den sista bilden på dig och din syster är verkligen fin!

2011-11-22 @ 10:20:43
Postat av: T

Thanks Jempa :) Ja jag gillar den, det syns att vi trivs!

2011-11-22 @ 15:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback