I see Red.

Så var det redan torsdag. Igår hängde jag med Erika hela kvällen och först kollade vi på hennes jättefina lgh, gillade den jättemycket! Sen gick vi och kollade på köksbordet och stolarna jag funderar på att köpa innan vi gick hem till mig. E tyckte köksmöblerna skulle passa jättebra hos mig och hon har lite samma tanke som mig gällande möblering. Får suga på karamellen lite!

Idag har jag varit färgglad!

Idag har jag jobbat mellan 7-17.30 innan A-S tjatade med mig hem från jobbet. Vi cyklade tillsammans ner till stan och väl hemma drog jag ut på en löprunda. Det blev 7.56 km med en snitthastighet på 11.89. Jätteskönt!


Så.Jävla.Blek.


Imorgon kommer bästa Helena, som jag sett fram emot det! Weeei!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback