solig tisdag (och snart ett par dar ledigt, fab)

Trött som satan. Jobb 7-17.30, bättre än igår alltså men dubbelt så stressad. Förstår inte hur jag ska kunna vara ledig torsdag & fredag. Men men det löser sig väl förhoppningsvis.

På väg hem från jobbet stannade jag och handlade på Lutis i vanlig ordning. Skulle köpa jordgubbar och just idag hade de sänkt priset på gubbjävlarna till 12 spänn litern så det var en kö utan dess like. Vad fan är det med svenskar och att de är så jävla snåla? Hade lätt hellre stannat och köpt dem på v torg för dubbla priset om jag bara vetat innan att kön var som den var. Hur som helst, efter långt köande fick jag mina jordgubbar och är nu mätt och nöjd efter lite krubb. Ska plocka ihop lite grejer i min väska för imorron bär det ju av till Borlänge och Bindan o co. Fan vad kul det ska bli! Linda möter mig vid tåget imorgon, den stjärnan!



Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback