Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då?

Har haft en jättefin helg hemma i skjogarna med familjen. Midsommarfirande, ett gäng GT, midsommarkrans, leenden, saknad, Minneslunden, tårar, mormor & morfar, kalps, gamla vykort, löpturer, ond höft, överväganden, mys, vila.

I torsdags när jag skulle cykla till jobbet så öste regnet ner och det gjorde det sen hela dagen. Så jag fick vara så snäll och ha gummistövlar och regnjacka på mig!

Tur jag tänkte om lite vad gäller skovalet innan jag cyklade till jobbet.


Tog tåget till Sthlm 15.11 och där hämtade Jonas och Martin upp mig, sen Roadtripade vi hem till skogarna!

När vi kom fram blev det käk med familjen och ett par GT!


På midsommarafton åkte jag och Mats och kirrade födelsedagspresent till Emsan samt handla en massa käk till kvällen. Dessutom Rea-shoppade jag lite (3 klänningar för nästan inga pengar!), för jag var värd det som belöning för att ha varit en good girl!

Vi hittade ett fint fågelbad till Emsan!



Midsommar spenderades med Matsen hemma hos syster o co. Jättefin och mysig kväll!







Lördagen var vi alla lite sega men det blev iaf en middag hos mormor


Idag har vi firat ett litet födelsedagsbarn, EMELIE 25 ÅR!! ¨Så god tårta och kaka och gud vat allt. Jag var dock tyvärr tvungen att bryta upp mitt i allt för jag hade ett tåg att passa!



Lillebror hugger in.


Tåget hem gick smidigare än jag kan minnas att det någonsin gjort. Nu ligger jag på soffan och har precis köpt tågbioljett till Motala och Borlänge och klurar lite på biljett till GBG 8 juli!

So Long People!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback