Im back!! Och det är ju sommar för fan! I.AM.LOVING.IT.

Hej hej hallå!
Har varit nedkopplad sen i torsdags. Ingen dator och avstängd mobil i dagarna 4. Mkt skönt måste jag säga. Har haft en helt fantastisk helg! Massa god mat, helt otrolig natur, vandringar i bergen, lite shopping, kulturellt och så mer mat och vin. Och ett par GT!



Kom till Arlanda vid tolv idag och tog bussen till Uppis. Sen har jag legat i bikini i en park och läst och begrundat rehabiliteringsrådets betänkande. Ikväll har jag varit ute och promenerat med Jempa, har ju inte hörts på hela helgen!

Men nu ska jag ta en dusch och sen hoppa i säng.
Natti! 

Lägger upp lite bilder imorgon om jag hinner! Det är lite mycket den här veckan med.

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt det såg ut! Kram på dig! Dags att börja räkna ner till p&l.

2011-06-06 @ 22:23:28
Postat av: jen

ser verkligen fint ut!

Postat av: Terese

Ja det var det du Bindan! Yes nu börjar nedräkningen, P&L, här kommer vi! Kramar

2011-06-07 @ 21:17:36
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback