Good old wednesday!

Jag måste ha kollat fel imorse för plats 33 hamnade jag ju på! Här är hela listan med de 250 första löparna för den som är intresserad!

Bild från Maddes födelsedagsfest i lördags.

Tennisen imorse gick risigt i början men jättebra de sista 10 minutrarna! Sen blev det ett par timmar jobb innan långlunch med Iverhedskan på Lingons uteservering. Nu tvättar jag och packar och städar/plockar lite här hemma. Vid sex ska jag möta upp Jen för en promenad. Måste förbi jobbet med och hämta min flygbiljett som jag råkade glömma idag. Jag gillar verkligen dagar som idag! 

Over and out!

Just ja, jättekul att min adersseftersändning inte funkar så jag inte fått någon post på 1,5 vecka. Verkligen toppenkul! (Fast jag ringt och tjatat på dem).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback