Lycklig

Jag har haft två superfina veckor sedan jag landade i Sverige efter 5,5 veckor i andra kontinenter. Jag kan komma på mig själv med att bara känna mig så fruktansvärt lyckligt lottad över allt fint jag har i mitt liv nu. Jag saknar mamma så det känns som jag ska gå sönder emellanåt och det händer inte sällan att jag gråter över att jag inte får dela allt det fina med henne, att den viktigaste personen i mitt liv inte finns kvar. Men jag är lycklig nu, jag gläds åt allt jag har och jag väljer att känna att mamma finns med på sitt sätt. Hon kommer alltid vara en så ofattbart stor del av mig, för det är hon som format mig, som lärt mig så mycket och som gjort mig till den jag är. Jag kommer aldrig att glömma och jag kommer aldrig att sluta älska och sakna.


---------------------------------------------------------------


Lately har jag och vi alltså haft det riktigt gött. Har fångat endel på bild med mobilen.

Jag och pojkvän bakade lussekatter för glatta livet!

Och så bakade vi både knäck och julskinka på en skön söndag.

Kramas såklart massor! Och jag gillar att jämföra vem som är brunast för jag vinner ju jämt!

Jag var brun där i början!

Vi var på julmarknad i Steninge slott och såhär vackert var det ute när vi åkte hem.

Hade mysig pysselkväll med tjejerna och åt god sallad och fikade!

Jag var på sats och körde ett löppass i min fina nya träningstopp från Lorna Jane

Försökte se lite respektingivande ut i kavaj en dag på jobbet.

Försökte fixa en fin frisyr på T´s mamma till bröllopet som var i helgen. Tyckte att jag lyckades riktigt bra.

Jag bröllopsklädd med en marinblå kavaj över.

Fin och redo för bröllop.

Jag fick brudbuketten efter bröllopet.

Nu har jag en ny julskinka i ugnen som jag och pojkvän ska ha! Ska verkligen göra det mesta av både jul och julmat i år haha. Pojkvän kommer på onsdag och tar med mig tillbaka till skogarna på fredag eftermiddag. Och ja, jag längtar redan.

På tal om inget. Skulle köpa senap idag.

Seeeeriöst? Vem kan välja? Tog mig lätt 10 minuter att välja ut den allra bästa. Sjuka samhälle med alla dess valalternativ.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen soooova. Upp med tuppen imorgon, lång dag framför mig som kommer avslutas med julgodis-bak och middag med tjejerna hemma hos Annso. Sooooo nice!

Natti.

Kommentarer
Postat av: jen

låter great, full rulle om dagarna!

2011-12-20 @ 17:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback