När man flyttar bort alla sina kläder från en hel hylla fast garderoben redan håller på att sprängas av kläder. Bara för att hans också ska få plats.

Igår hade jag och tjejerna julbak hemma hos Annso och 4 sorters julgodis blev det och en jättegod västerbottenostpaj! Så himla mysig kväll!

Slutade jobbet i tid idag och kilade då ner till stan för att strosa runt i affärer en stund. För första året sen jag var barn så stör inte alla hetsiga människor i affärerna mig särskilt mycket. Det är så skönt. Skönt att vara den där lite lugnare tjejen.

Sen jag kom hem har jag städat och fixat och gjort fint. Nu har jag dukat fram bröd, julskinka och mjölk för snart dyker nog pojkvän upp. Vi ska hänga ett par dagar i Uppis innan vi drar hem till skogarna på fredag. Fina jul 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback