Hello saturday!

Sitter i soffan och njuter av lugnet och hur mysigt jag fått det i min lilla legga. Det bara strålar jul om den. Jag njuter av känslan av hur bra jag mår, hur lugn och tillfreds jag känner mig och hur lycklig jag är i livet just nu. För första gången på så fruktansvärt länge. Låg och myste med pojkvän när han kom hem vid sex imorse men sen gick jag upp för att njuta av min älskade egentid (älska lugna helgmorgnar!). Nu ligger han och sover i mitt sovrum och jag har ätit gröt och druckit te och kollar på Nyhetsmorgon. Ska snart kila iväg till SATS så jag sitter just och klurar på vad jag ska göra där, köra ett pass eller löpa lite och köra styrka. Vilka I-landsproblem va! Sen har vi bestämt att vi ska baka lite och ta det lugnt och pyssla här hemma. Vi är båda lite trötta, han efter nattjobb och direkt bilfärd till mig, jag pga jetlagen.

Hade en mysig middag här hemma igår med Madde och Jenny. Jag var dock inte mitt bästa jag, blir fortfarande så trött att jag mår illa på kvällarna. Gud, jag hoppas att jag snart kommer in i rutinen, i dygnsrytmen. Det vore SÅ himla skönt.

Over and out!



En bild från syrrans och min helt fantastiska helg i Brisbane! (Ska ladda upp fler bilder en annan dag, går inte att få upp fler just nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback