Det går bra nu!

Hej på er.
Det är redan tisdag kväll och jag sitter i soffan och myser med ett glas mjölk, två skink-knäckemackor (favoriiiiit!!) och en clementin. Älskar kvällar som dessa. Kom hem vid halv sju efter ett givande besök hos psykologen. Tanken var att jag skulle sticka till gymmet och köra 90 minuter spinning men jag var så slut efter sessionen att jag inte alls kände för det. Jag åkte till 'papper' och handlade på mig en massa nya scrapbookinggrejer istället. När jag kom hem pratade jag länge med pojkvän medan jag slog in alla julklappar och nu sitter jag alltså här. Jag gillar mitt liv. Mitt psyke är vad det är men livet är fint och jag trivs så jävla bra just nu. Jag har världens finaste pojkvän, världens finaste familj och världens finaste vänner. Jag älskar mitt jobb, är vid god vigör (räkna bort höften!) och har en massa kul att se fram emot. Idag på jobbet var det dessutom först lussetåg och glögg på morgonen, sen julbord till lunch och sen julpresent från bossen på eftermiddagen.

Det går bra nu.

Lite bilder från vår scrapbookingkväll när vi gjorde julkort igår!



Mina färdiga kort. Finare i verkligheten.

Nu ska jag fortsätta njuta av den här sköna tisdagskvällen!
Är handledare åt en student på jobbet fram till jul så det är lite mycket nu men jättekul!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback