Closer

Har haft en jättefin helg i Motala med T. Jag tog tåget ner vid lunch och T åkte från Kd och mötte upp mig där.

Läser en bok som heter fortfarande Alice. Mkt bra men också tårframkallande, ingen passande tåg-bok med andra ord.

Fredagskvällen spenderades hos farsgubben med Thaimat och en kväll/natt i hamnen och på Harrys. Efter massa bärs, snack och dans snubblade vi in hemma framåt halv tre-snåret på fredagsnatten.


Lördagen handlade vi käk och alkohol i stan innan vi drog ut till Babsan och käkade lite lunch och hängde i solen.




Vidare åkte vi alla tre in till Johan, Kicchi, Isaac och Noah i Vadstena. Där bjöds det på fördrink, förrätt (bruchetta med kantareller) och jättegoda grillade älg-rådjur-fläsk-biffar och en stor jättegod sallad! Jag hade med såpbubblor och vattenpistoler till ungarna så det blev både vattenkrig och såpbubblor över hela himlen (Jag tyckte troligen att såpbubblorna var mer spännande och roliga än barnen själva haha).







Isaac hade gjort varsitt jättefint pärlarmband till oss!

Efter maten drog vi ner till slottet och såg P Floyd spela. Det var bra, hade säkert varit bättre om jag varit mer inlyssnad men det var en skön spelning hur som helst och en fruktansvärt fin kväll.

Söndagen spenderades åt en lång sovmorgon och tvspel med barnen. Jag kom tvåa! Isaac vann såklart. Sen hoppade jag på bussen till Linköping när T kom på att jag glömt mitt visa och körkort i hans ficka. Snäll som han är så kom  T till Lkpg med mina kort (trots mina protester om att han kunde skicka dem istället så han slapp åka ända till Lkpg). Sen vet jag inte riktigt hur det gick till men plötsligt satt vi i T´s bil igen, på väg till Uppsala. Blev en roadtrip med gangsertema haha:



När vi kom hem beställde vi pizza och kollade film och sen kom vi inte i säng förrän framåt ett. T var tvungen att gå upp halv tre inatt och åka hem till Karlstad för han började ju jobba kl 6. Inte helt okej. Astrött idag är bara förnamnet I tell you!

Imorse promenerade jag till jobbet för jag hade ju cykeln på station. Bara för det så blev det så att jag hade träningskläder hela dagen på jobbet, för jag var för lat för att byta om.



E8fter jobbet bölev det en snabbis på gymmet för att köra igenom överkroppen och sen en promenad med Jen. Nu sitter jag här i soffan och försöker övertala mig själv att hoppa i duschen samt styra upp matlåda. Det går sådär hittills. Måste absolut i säng innan 22 idag, måste försöka ta igen lite förlorad sömn innan det är helg igen!

So Long Darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback