Är semestern redan slut? Really?

Så var man tillbaka i Uppsala igen och har redan hunnit jobba en dag. Började 7 och gick hem 15.30, klapp på axeln! Har ätit lite biggaråer och tänkte ta mig ut på en löprunda nu men det är ju så satans varmt så jag har landat i soffan en stund först.

Semestern hemma i skogarna var helt grym. Allt har varit så himla bra!
Fredagen efter jobbet blev det bad i Fjällnora och på kvällen en GT och middag på Spessimo (?) för att fira in semestern.
Lördag drog vi hemöver efter en skön sovmorgon. Väl hemma blev det familjemiddag med påföljande förfest hos Fredrik och Nellie och utgång på Frykstafesten. Jätteskön och kul kväll!



Skål!






Bror och V.


Dance


Puss

Efter en jäkligt kul lördagskväll så blev söndagen rätt lugn. Jögge och Nina kom framåt eftermiddagen och det blev middag med la familia och Johnny lagade maten. Måndag fyllde Mats år så mormor och morfar var och fikade och på kvällen var vi o kollade på Emsan som körde trav!



Sen blev det middagar på kvällarna, god mat, ett gäng GT, Corona, mycket familjehäng, lunch med mormor och morfar. Tisdag och onsdag spenderades vid Aborrtjärn med sol och bad, ensamna på en brygga. Mysigt!




En dag åt vi lunch med mormor och morfar på Golfrestaurangen, det blev rårakor och fläsk.

Mormor och morfar!





Blåste såpbubblor en kväll.




Sen igår åt vi en sista lunch, grillat, innan det var dags för mig att hoppa på tåget igen. Fan så snabbt en vecka kan gå! Att tåget var sent var ingen överraskning, inte heller att jag nådde U-a strax före midnatt fast tidtabellen sa att jag skulle vara framme 20.50. Behöver jag säga att jag var astrött när klockan ringde imorse?

So Long Peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback