Jag har saknat dig så det gör ont idag mamma

Sprang 5 snabba (23 min) km på bandet och trodde jag skulle dö. Eller mina lungor höll på att gå sönder. Jävla jävla feströkning. Jag är så satans sliten efter helgen. Jag är trött, less, irriterad och PMSig. Jag vill vara för mig själv och vill inte att folk härjar med mig. Orkar.inte.det.

Saknar dig så förbannat, outhärdligt mycket vissa dagar mamma. Liksom mer än vanligt. Jag vill berätta så mycket, fråga om råd och skratta med dig. Gud vad jag saknar. Det finns så mycket jag vill säga, så mycket jag vill dela med dig och så mycket jag vill fråga. Den är så förbannat orättvis, den här jävla världen.
Älskar dig. Saknar dig. Mer än ord kan beskriva.
Det gör bara så ont ibland.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback