Höst.

Sådär ja, så har man rotfyllt sin första tand. Äntligen fick de bedövningen att bita, efter att ha dragit i 4 ampuller med olika bedövningsmedel. Somnade flera ggr under själva rotfyllningen. De har nu dödat pulpa och nerver och vi hoppas att hon dödade allt, annars lär jag bli varse om det finns några nerver kvar. Försökte första kvarten övertala min tandläkare att vi skulle skita i alltihop, vänta med det. Övertalningen gick inte så bra haha Ska iaf tillbak om en månad och fortsätta processen. Kommer även vara öm i tanden de närmaste dagarna. Looking forward.


Hösten är nära och höstkläderna behöver luftas. Söndag i Gbg.

Hade tänkt träna idag men efter 1,5 timme i tandläkarstolen var jag smått skakis och tungandad så jag fick skippa det. Snart kommer T. Jag har fixat käk och kollar på CSI Miami medan jag väntar.

Det har varit en vacker dag idag. Sol och nästan klarblå himmel. Men det ändrar inte det faktum att luften är hög, temperaturen är lägre och att hösten är på intågande.

So Long.

Kommentarer
Postat av: Syster

Ha en riktigt mysig kväll! Hälsa T! =) Fy fabian för tandläkare... Hoppas allt blir bra nu!! Kram!

2011-08-17 @ 20:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback