Dream on baby

Goder afton!
En hälsning från tjejen som både har bakat ett nytt sorts bröd samt en äppelpaj här på kvällskvisten. Innan det hanns det med ett möte i stan vid 16 samt spinning och lite gym. Soooo fiiiine. Skönt att hinna med så mkt på en helt vanlig tisdag (men det är roligare att göra paj med dig).

Nu ska jag väl sova lite. Imorgon är det mission "styr upp jobb & höft" som står på schemat. Ortopeden 14.10, wish me luck folks. (Måhända blir det en liten cortisoninjektion. Eller så blir det inte det. Det kan man inte veta innan).

Idag har jag insett att jag är påväg in i en lite för tidig 30-årskris. Kära någon, hur hände detta? Plötsligt närmar man sig 30 och det är dags att sluta bara glida runt och börja fundera på vad man vill. Fy fan vad jag inte gillar att inte ha full kontroll över mitt liv och vad som ska hända härnäst och att inte veta vad jag vill. Mina drömmar de senaste dagarna tyder även på att det är något jag missat, något som inte riktigt stämmer. Usch.

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback