Våren, kom hit!

Nu får det allt ta och bli vår. Jag längtar efter vita t-shirts, upprullade jeans, höga klackar, bara ben, sol mot hud, glass i en park och öl på uteserveringar.
Jag har varit naughty och köpt ett par nya pumps trots pengabrist  (obs obs REA endast 250 spänn)och såhär vill jag klä mig i vår:





Men nu är det hög tid att göra sig tjusig inför kvällen. Ska försöka jobba på att vara nere hos Jempan och co vid 19 ikväll. Vilket innebär att jag bör ta en buss härifrån vid 18.30.

Mitt mission ikväll är att träffa någon i Uppsala-natten som jag kan övertala att lära mig spela squash samt som gillar tennis och badminton och kan hjälpa mig bli bättre. Dessutom ska ja o Jen hitta några snubbar som är sugna på att köra dubbel i badminton. Det här kan bli intressant...Haha

Skål och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback