"Tyck synd om mig nu, var det sista du sa.."

Good evening Dudes.
Jag är så jäääääävla trött. Jag pallar inte festkvällar som den vi hade i lördags. Jag är ju för fan halvdöd en halv vecka efteråt och det suger. Jag hatar att bli äldre MEN jag älskar att festa som ett svin till ända fram på morgonkvisten när man med gott samvete och ett gäng bravader i bakfickan kan smyga in i en taxi och åka hem till den tomma lägenheten och krypa ner i sängen och sova fem kvart i timmen tills Jempan ringer och vi hyr film och lökar med pizza o godis i soffan. Det är det fina i kråksången som man brukar säga. Det fula är min slitna kropp.
Till helgen ska vi visst iväg på födelsedagsfest. Och då börjar karusellen om igen. Dummare än att jag vet det redan nu, det är jag inte..hahaha



Har varit och boxats med Kristin idag och det var kul som alltid.
Har lite måsten som jag behöver ta tag i och det är så trååååkigt! Dessutom har jag blivit kulturell och ska gå på stadsteatern lite framöver med några kollegor till mig. Vardagslyx som jag kallar det. Kommunen har alltid några biljetter till ett förmånligt pris och vi fick tag på en varsinn, nice.

Får nog hoppa gymmet imorgon för jag har tråk-bråk saker att ta itu med. Som jag önskar att tvättstugan hade varit ledig imorgon kväll med, men icke sa nicke!

By the way, grattis till den lille vovven syster yster!!

Kvällens musik: Melissa Horn. Tröttnar visst aldrig på den damen.


Kommentarer
Postat av: jen

du kanske inte skulle vara lika sliten om du inte jobbade sp mycket! och inte började så sjuuukt tidigt på morgonen!

2010-01-20 @ 21:04:53
Postat av: Terese

yeah yeah men vi vet varför jag jobbar som jag gör. Och jag börjar då hellre i tid på morgonen än att jobba sena kvällar.

Postat av: Syster yster

Tack för grattis!! Hon är alldeles underbar!! Ha en fin helg! Kram!! Ser fram emot att du snart kommer hem!!

2010-01-22 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback