sliten i kropp och själ

God afton på er mina vänner.
Har varit en intensiv dag och jag är så trött att jag borde slockna direkt (men det hör inte till vanligheterna att jag gör det även om jag är skittrött.) Jobbade till kvart i fem. Sen kilade jag ner till stan, mötteupp Jen (Vars cykel hade pajat ihop) fixade kårleg (och betalade kåravgift, 450 spänn. Hutlöst!), gick runt och spanade in rean (kan tipsa om MQs rea, de hade halva priset på typ allt, o det fanns endel godbitar men plånboken sa blankt nej). Efter detta drog vi till gymmet där vi drog igenom hela kroppen och efter en timme och en kvart kände vi oss nöjda och klara. Skulle ta bussen hem för min kropp var trött. Det gick ingen buss just då och eftersom jag inte orkade vänta gick jag. Det var väl ödet som ville säga till mig att "nu fan ser du till och rör lite på påkarna om du inte vill ha hjärt och kärlsjukdomar innan du är 30".


Kvalitén på bilderna är vacker och nästan magisk. Jag vet. Vill på nedersta bilden visa mitt missnöje över att jag bär en rosa liten top för ovanlighetens skull, men att jag alltid alltid måste ha tjocka tröjor och koftor över för annars dör jag av köldskador på jobbet. Längtar efter vååååår.

Hur som helst så har jag nu duschat och ätit och ska bara borsta ut håret (glömde redken-produkten jag brukar ha i håret efter duschen hemma i helgen så det är som att borsta ut ett skatbo och det går av ungefär 20000 hårstrån vid varje tillfälle. Bra bra!) och sen ska jag krypa ner under täcket. Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback