Självömkan och PMS

Vissa dagar blir allt bara så jävla fel. Precis en sådan dag har jag haft idag.
Jag har gått och planerat en liten överraskning varje dag de senaste 2 veckorna och riktigt myst över hur bra min plan var. Sen blev det bara pannkaka av det hela och det är så jävla trist och man blir så besviken. Och PMS-humöret stiger till en nivå ovan molnen och jag vill bara tjuta och skrika rakt ut, precis som en liten unge. Tråkigt att förvänta sig grejer, blir jävligt sällan som man tänkt sig ändå.

Working girl, i bilen.

Skulle börja gå in mina nya kängor idag och det gick sådär kan jag säga. Trots förebyggande skavsårsplåster fick jag blåsor och det slutade med att jag fick ta ett par tygskor som jag hade i skåpet på jobbet och i vanliga fall anv som inneskor ner till gymmet och hem trots flera minusgrader. Mina fötter är inte helt glada på mig efter dagens behandling kan man väl säga..

Idag åkte kläder med hög mys-faktor på! Tjock halsduk och stickad tröja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback