Miss Tired sätter ner foten.

Goddagens.
Just hemkommen från jobbet. Tanken var att jag och Jempan skulle gå på combat ikväll. Men hennes bror dök upp så hon ska inte gå. Tror inte jag heller ska gå för jag har en massa jag skulle behöva ta tag i, skriva de där ansökningarna och städa och packa upp här hemma och inte minst lägga mig tidigt. Har varit ett par jävligt intensiva dagar. Varenda liten tanke som inte upptas av min fina familj upptas av tankar på och kring jobbet. Det är lite mycket nu.


Vet ni vad jag hatar? När människor underskattar mig och min yrkesmässiga kompetens och behandlar mig på ett sätt som jag anser respektlöst. Hoppas de vet att jag det kommer spegla tillbaka på dem själva i sinom tid.

Det är så vackert här just nu att det inte ens går att beskriva. Frosten på alla träd och varenda liten gren är tjockare än jag någonsin sett. Skulle så gärna vilja fånga det på bild och visa er. Men riktig skönhet fastnar sällan på bild. Jag gjorde iaf ett försök.




Nej ni, nu ska jag slänga i mig lite mat och sen ska jag ta tag i den här kvällen innan den försvinner ifrån mig.
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback