Juice it baby!

Hej hej hej måndag kväll.
Produktiv dag. Jobb 7-17.30, promenad ner till gymmet, 1 timmes Bodybalance, handlat mat, hoppade på fel buss, hamna i ingenstans och alltså ännu en promenad för att försöka hitta hem i jordens tätaste dimma. Grattis Terese. Inte mer än man kan förvänta sig dock.

Imorse plocka jag fram min juice-press och gjorde en juice på Kiwi, Äpple, Morot och färsk Ingefära. Ikväll gjorde jag en juice bestående av gurka, sockerärtor, granatäpple, äpple och morot! Nice nice. Vitaminbombar min lilla kropp nu för jag vill och får verkligen inte bli sjuk.

Min kropp var alldeles alldeles slut efter en timmes BodyBalance. Det är ju för fan sjukt. Jag tror aldrig jag varit såhär otränad. Trodde faktiskt inte det var möjligt att vara i så dålig form. Men ingen kan ändra på detta utom jag.


Det var mellan dessa två par skor jag stod och valde, men sen blev det som bekant de röda!


Kommentarer
Postat av: Hilda



Om det känns bättre kan jag lova dig att jag är väldigt mkt mer otränad än vad du är, så ja, det är möjligt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback