Jen: "Ehm..I think you should ask him, he should know! Bye!"

Lökig dag. Såg LA Giggolo och nån annan kass film. LA Giggolo var dock skön och Ashton är så fantastiskt jävla ashet. Annars har vi mest ätit pizza och godis och degat. Just nu ligger jag i sängen och äter en clementin och försöker ladda mentalt för at ta mig in i duschen. Och att efter duschen försöka reda ut mitt skatbo till här. Hjälp?!


Yesterday

Jag ska berätta en smått komisk grej. Inatt när ja kom hem har jag lagt mina nycklar i min träningsväskan och dragit igen dragkedjan och ställt undan den lite. Hur tänkte jag där? Sprang omkring som en tok o leta efter nycklarna tidigare, jag visste ju att de var någonstans i lgh eftersom jag låste upp dörren när jag kom hem imorse. Fortfarande väldigt oklart varför jag gömde de i min träningsväska.

Just det. Vi tog en taxi ner till V-dala från korrefesten igår. En kille fick inte plats så han tog cykeln. Jag ropade lite uppmuntande efter honom när han cyklade iväg i sin ensamhet: "Sisten ner då! Hej då, ses sen."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback