"Jag vill bara sitta här med benen i kors"

Jag är tillbaka i Uppsala. Tågresan gick bra och jag sov bort ett par timmar. Tveksamt om jag kommer somna på ett bra tag. Jag har lyckats vända lite på dygnet hemma, inte kommit i säng före midnatt en enda kväll tror jag. Lilla jag är inte van sena nätter. Är iofs inte helt bortskämd med många sömntimmar per dygn heller och har lärt mig att jag kan fungera ändå.

Funderar på vart jag ska hänga upp tavlan..

Imorgon ska jag och Jempan dra till IKEA. Behöver få tag på lite grejer till leggan. Ser just nu ut som fan här hemma. Hur mkt jag än försöker plocka så känns det som att inget händer. Undra om man kan hyra in en firma för det med? Att packa upp de sista "tråk-lådorna" samt få det fint hemma. Kom igen nu, 500 spänn till den som fixar sista skiten. Först till kvarn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback