Jag minns det som igår

Idag är en sån där tung och ledsen dag.



Igår på jobbet.

Igår hade jag tänkt att ta det lugnt och fixa med lite ansökningar och Viktig-Petter-grejer. Men ist blev jag raslös och åkte ner till stan och kolla på svarta pumps (köpte inga, ekonomin tillåter inga utsvävningar just nu) och mötte upp Jen för en fika på Unico och sen vidare till Pub19 (?) för ett glas rött. Det var skönt att bara sitta ner och snacka lite.

Idag på jobbet

Har varit en tung dag på jobbet, mycket som händer och sker just nu kan jag berätta. Sen har jag varit på spinning och core. Ikväll blir det Snabba Cash.
(Har även klackat om mina gamla svarta pumps, ett billigare alternativ dtill att köpa nya haha)

Dagens låt: Kent - Hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback