Jag har tänkt på dig idag.

Har haft en lite små-kämpig dag på jobbet. Men det får gå.
Annars har jag varit nere på Sats och tränat spinning och core, handlat lite och nu har jag tryckt i mig lite fruktsallad. Mer spännande än så blir inte den här dagen. Dessutom har jag nog med spänning på jobbet these days så hemma tar jag det mer än gäsrna bara lugnt..

Idag behövde jag se lite business-aktig ut och kavajen från Monki åkte på.

Inget mer att förtälja. Mer än att jag undrar varför man oftast vill ha det man inte kan få? Jag är just nu så himla inne i en period där jag vill vara själv och inte alls har ngt behov av att finna en snubbe. Helt plötsligt får jag oväntat intresse från di verse håll. Jävligt lustigt det där.

Take care Dudes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback