I think I´ve got the monday-blues

Har börjat min träningsvecka med lite BodyBalance och det kändes lika bra och skönt som alltid. Kände mig lite stel efter helgens combat med så det satt verkligen som ett smäck att få stretcha ut kroppen lite idag.

Äntligen fick kappan åka på igen imorse.

Annars har dagen bestått av jobb 7-16.30. Sen har jag hämtat ut mina förstoringar jag gjort. A3-stl blev det, de blev fina, i svartvitt. Se själva:

Nu ska jag bara hitta passande svarta ramar med!

Vad har hänt mer då? Jag har fått ett jättefint och genomtänkt mail från en fantastisk vän. Jag har fått uppmärksamhet från någon som jag själv knappt sett och jag är trött trött trött efter helgens bravader. Möjligtvis börjar jag bli gammal.

Träningsklädd tidigare.

Nu ska jag äta matlåda men först ska jag visa er hur man måste vara klädd på mitt jobb för att överleva kylan:

Man tar alltså på sig alla kläder man har i skåpet. (Jag som tänkte vara vårfin med ljusa jeans och randig tröja men icke, det fungerar inte mitt under självaste istiden.)

Efter att ha haft håret i en knut hela dagen har jag iaf volym (som jag så snyggt sa till Sandy en gång på en fest när hon hade lockat sitt hår) See for yourself:

Hahahaha

Dags att fixa lite käk inför imorgon och sen sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback