Helgen

Det har varit en fin helg och härligt att vara långledig och slippa stressen att man ska åka tillbaka direkt.
Vi har ätit gott, myst, bytt gardiner och fixat och trixat med endel grejer hemma. Sedan har jag varit hos mormor och vi gjorde fruktsallad och kollade på gamla fotografier.
Det är något så hjärtskärande vackert med gamla svartvita fotografier. Den är som att kliva in i en helt annan värld och jag älskar att drömma mig bort.

Mormor och morfar på sin bröllorsdag, hur fina?!

Mamma, mormor och morfar, fin liten familj!

Mamma och Lotta-Potta.


Förlåt Lotta, men jag var bara tvungen. Din brillor på den här bilden är helt enkelt för fantasiska för att inte visas upp här! Skrattar lika mycket varje gång!


Kommentarer
Postat av: Syster

Tack syrran!! Du är bara avundsjuk... Mohahahahaa!! Taskigt att klippa bort min vackra pappa förresten... Hahaha!!

2010-02-01 @ 12:37:13
Postat av: Terese

Haha, javisst är det avundsjuka det bottnar i, såklart!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback