Hej hej och hallå från fixar-verkstan!

Håller på och grejar här hemma och sätter ihop lite IKEA-prylar. Martin Timell, släng dig i väggen säger jag bara. Har satt ihop en klädhängare och håller nu på med badrumshylla.
Var ju som bekant på IKEA med Jen idag och shoppade lite. Blev inte alls allt det jag tänkt. Behöver verkligen en byrå i hallen framför allt (och en TV, men det får vänta tills jag vet om jag får förlängt haha). Nu har jag bara 4 halvfulla lådor kvar. Finns det plats i förrådet så tänker jag ställa ner en där också, samt alla tom-kartonger. Det doftar gott här för jag köpte doftljus med äppeldoft på IKEA (Inspirerades av syrran).

Ska nog bli bra det här.

Klädhängaren. Ser inte så avancerat ut säger ni. Jo, tack säger jag. Ranglig är förnamnet men det syns ju inte hahaha

Fixar-outfiten är på! Underställs-tröja och hot-pants, YEAH!


Nehepp, nu ska jag fösöka få ihop den här sablans hyllan!

Btw, imorgon slutar vi vid lunch (dan före röd dag) och på onsdag är vi lediga. Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback