Goder afton

Så. Nu var man tillbaka i Uppsala igen då. Har varit en himla mysig helg hemma. Synd bara att helgen blir så kort när man kommer sent fredag kväll och åker söndag eftermiddag. Men de timmar som varit har varit hur bra som helst!

Jag har även köpt 2 par nya skor. Tyckte jag behövde det. Men alltså, svarta kängor har jag faktiskt letat efter jag vet inte hur länge, så det var helt ok. Och röda skor har jag bara ett par gamla slitna pumps innan.. (Stod och valde mellan röda och blåa, men det blev tillslut röda)

De svartvita inhandlade jag på jullovet på Monkis rea för 175 pix. Nu står alla 3 nyinköpen under min klädstång!



I vår vill jag matcha mina röda skor ungefär såhär. Lite klassiskt. Dessutom passar de lika bra till kjol som till brallor. (Snyggt med prislapp under sulan! haha)


Jag hittade en tröja hemma i garderoben som högst troligt min fina mormor stickat för många år sedan. Hur mysig som helst!

Jag har en massa viktiga saker att ta tag i den här veckan:

- Skriva 2 BRA ansökningar till 2 jobb jag är intresserad av.
- Jag har ett jätte-jätteviktigt möte på jobbet på tisdag som jag stressar upp mig endel för. Därför behöver jag även förbereda mig noggrannt inför det.
- Jag ska ta tag i det här med träningen på riktigt igen. Nu ska konditionen upp dit den var i somras minst.
- Jag ska packa upp det sista i min lgh.
- Jag ska ställa ner tomkartonger och ev någon full kartong med grejer jag inte behöver just nu i förrådet.
- Jag ska ta reda på vart en av mina räkningar tagit vägen.
- Jag ska byta taklampa i klädkammaren. Svårt att finna kläder utan ljus kan jag berätta för er.
-Ja, säkert är det fler grejer, men kommer inte på det just nu. Detta räcker gott och väl.

Ja, ni fattar, jag har endel att stå i utöver jobbet den här veckan..


Kommentarer
Postat av: Helen

vart ska du soka jobb?

Kram

p.s inget nytt pa hus sokandet:(

2010-01-11 @ 23:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback