Fin dag

Cup hela dagen för att se min käre bror slå in två mål och se deras lag ta hem andra-platsen. Way to go Jonas o co. Martin hämtade upp mig på morgonkvisten och vi plockade upp Magnus på vägen. Mötte upp Erik på Sundsta. Käkade kebabrulle och stannade ända till finalen.

Blev inte många bilder från Nyår men det var fantastiskt mysigt att vi fick fira tillsammans med middag.


Och i vanlig ordning agerade jag lek-tjej då vi hade en liten knatte med på festen:

Mys.

Träffade Helena igår och det var lika nice som alltid.

Erik och Nyman gör stan osäker och jag var lite sugen på att hänga på. Men det får bli en annan gång, jag har en lång dag framför mig imorgon och behöver vara fit for fight så att säga.

Adjöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback