Ett litet Guten Morgen kan kanske vara på sin plats?

Jag tror bestämt fröken Alexandersson var lite berusad igår. Ibland är det något befriande över att släppa allt för en liten stund och gå in i dimman, ni vet sådär "all in". Det allra bästa är när man gör det med bästa Jempan. Ingen kan göra en fylla så bra som vi och ingen kan härja som vi.


Hade det inte varit så att jag tappat bort min mobil hade ni fått se en bild på det färdiga resultatet med lockigt hår. Det får bli en annan gång.

Kvällen då. Först förfest med brudarna i Jempans legga sedan iväg på inflyttningsfest och sen vidare på korrefest. Efter detta bar det av mot Vedala och vid två när de stängde bar det vidare av till Flustret. Sedan raggade vi upp ett gäng sköna snubbar och hade en fabulös efterfest med snack, öl och bra musik till fram på morgonen. Därav mitt morgonpigga fyllemess. Jo, men det var en bra kväll, det var det. Vi kan vi, jag och Jen!

Högst troligt är Jempan påväg till mig nu. Hon skulle höra av sig när hon drog men jag har lyckats tappa bort min mobil efter att jag använde den för en kvart sen. Hur som helst så ska vi beställa hem pizza, hyra ett par rullar och ha en riktig lökar-dag. För det är sånt man gör på söndagarna efter en allmänt kämpig vecka i alla bemärkelser. Sa jag att kroppen värker som om jag rullat ner för ett par trappor under natten. Om jag gjort det? Nej nej kära ni, men jag var på combat igår haha

Later.


Kommentarer
Postat av: jen

ja givet är ordet! men det stavas v-dala haha!

2010-01-17 @ 19:07:26
Postat av: Terese

Haha just det ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback