Fuckable vs loveable

Så jävla slapp onsdag.
Men jävligt skön kväll igår. Började med vin och tapas på Tilltugg, har för övrigt blivit lite av ett favorthak. Vidare drog vi till Oasia där stämningen var låg och folket få. Drog istället till Bullet där vi drog i oss en hel massa Staropramen. Jag fick fina komplimanger av en helt random tjej som tyckte jag hade fina kläder och passade i dem och en fin kille kom fram och presenterade sig och sa att jag var söt.

Jag och Jempan hängde med ett gäng grabbar som vi sedan drog till efterfest med, som visade sig ligga i huset bredvid mitt. Frampå småtimmarna efter 2 glas rom och cola somnade jag i ett soffhörn och vaknade inte förrän Jempan väckte mig på morgonkvisten och sa att det var dags att gå hem. Fick ett meddelande från en av grabbarna från efterfesten på fejjan (Hur visste han hela mitt namn?) om "att jag är en vettig person som han tycker är värd att lära känna". Jaha och vem fan är han att bestämma vem som är vettig eller ej och vem som är värd att lära känna?



Min nya favorittröja! Älskar enkelheten, paljetterna och de långa ärmarna. Tappade dock ena axelvadden på efterfesten. Inte helt ok.

Hur som helst. Jag gick upp och tvättade halv elva och strax efter droppade Jempan in och vi gick till ica och hyrde film, köpte chips och cola. Sen ringde vi efter pizza. Vi har svullat hela dagen framför två filmer och jag har tvättat massvis med kläder. Tror ni mina grannar gillar min tvättoutfit? (Byxor på vintern är för fegisar)



Jen har åkt hem och ensam ligger jag kvar i soffan och känner hur bakisångesten kommer krypandes.
Har sovit kring 4 timmar inatt. Tidig kväll för Alexandersson. (Får ångest bara av att se mig omkring, pizzakartonger, colaflaskor och chipspåsar till leda. Suck)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback