Det börjar likna nåt..

Jaha ni, nu har jeg grejat hela kvällen här. Helt sjukt vad jag hunnit med. Jag behöver ingen karl jag inte. Det är ju det jag sagt hela tiden haha

Har skruvat ihop en klädhängare och en badrumshylla.

Jag har fixat iordning bland alla smycken och ställt iordning på badrumshyllan:

Och så har jag satt upp nya gardiner! Det är vår i min lgh nu!


Och så har jag fixat till ett provisoriskt nattduksbord:


Utöver detta har jag även storhandlat och plockat ur några kartonger! Imorgon ska jag försöka mig på att göra spenatsoppa. Vet inte ens om jag gillar det för det var 100 år sedan jag smakade. Och dessutom var det i princip lag på att hata spenatsoppa när man var liten haha. Och Jen , om du ser det här, påminn mig om att jag måste köpa grönsaksbuljong imorron, för det glömde jag.

Nu har jag precis tagit en varm dusch och smörjt in mig med kroppslotion och fotlotion och nu ska jag krypa ner under duntäcket.

God natt med er.


Kommentarer
Postat av: jen

vad fint det blev! oj,, glömde påminna

2010-01-05 @ 15:50:14
Postat av: Syster

Jädrar vad fint det blev!! Vad kul att du hittade lite du gilla på IKEA!! Gardinerna var verkligen skitsnygga!! Kramis på dej!!

Postat av: Terese

Vad kul att ni tycker:)

Kram syster yster!

2010-01-05 @ 19:09:20
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint du har fatt det. Sa komiskt, vi har likadan badrums hylla som dig men i mork tra:)

Ktam,

Helen

2010-01-05 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback