Ännu en söndag på sofflocket.

Jaha, goddagens på er.
I vanlig ordning kom jag och Jempan hem i ottan efter en natt i dimman. Vid sjutiden imorse ramlade vi innanför dörren här i min lilla lya. Jempan slockna direkt på soffan och jag i sängen.

Yesterday. Djuriskt värre.

Vid tolv tog vi tag i den här dagen och beställde hemkörd pizza och gick till ica och handla cola och godis och hyrde ett par filmer.

Annars har jag tvättat idag och så har vi burit ner alla tomkartonger i källarn. Skönt att ha fått det gjort! Har verkligen endel grejer jag skulle behöva ta tag i nu ikväll, som att skriva en ansökan, städa här hemma och göra matlåda inför imorgon.

Kommer bli en lång och krävande dag på jobbet imorgon, det vet jag redan nu. Usch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback