Vivaldi och grönsakssoppa

Har suttit i möten hela dagen, känner mig rätt tömd. Efter jobbet blev det Balance på sats, som vanligt på måndagar. Efter att jag handlat bestämde jag mig för att ta bussen hem för jag hade så mkt att bära, skulle nämligen göra grönsakssoppa.

Så jag ställde mig i köket och hackade grönsaker och lyssnade på vivaldi och försökte varva ner lite. Kingen gjorde mig uppmärksam på att jag kammade hem ett par vuxenpoäng på den. Trevligt.

Shoppade lite i helgen. Bland annat en långkjol på second hand för 80 riksdaler. Överkomligt för något jag kommer vara ensam om att bära i sommar.


Tänk: gyllenbrun kropp och utsläppt lite trassligt hår och någon fläta på sidan för att nå den lite mer bohemiska looken.

Fy fan vad trött jag är. Nu ska jag portionera upp soppan och sedan ska jag kasta ner huvudet på kudden.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback