Fem lektioner i kärlek

Lyssna noga nu pojkar.
Det finns få saker som skrämmer bort mig så enkelt och som gör mig så avtänd som en grabb som är alldeles för på, utan anledning.

Okej, låt mig förklara.
Ni börjar dejta en tjej ni inte känner, vill lära känna henne mer, okej? Då är det sista ni ska göra att vara för på eller att använda er av en massa ord utan betydelse. För benämningar som gumman ex kan omöjligt vara passande att använda på en tjej man träffat en eller kanske två gånger. Sen får man gärna sms:a men man inväntar alltid ett svar. Man ringer inte efter två timmar och om hon då inte svarar skickar man inte ytterligare ett mess. Det är helt enkelt inte lämpligt ett beteende (om du inte uppvaktar en finnig stackars liten osäker 14-åring helt utan självkänsla).

Och när vi ändå pratar om sms. Sms kan man inte fylla med 50 puss och sötis och raring och jag vill det och du är så söt och gumman och allt vad det kan vara. Ta inte bort all spänning direkt, var inte så förbannat jävla tillgängliga. Jag menar inte att man ska bete sig som en skit men fina ord måste komma succesivt annars har de ingen mening, är ni med? GO SLOW.
Kolla in filmen "How to lose a guy in 10 days". Ni vill inte att en tjej ska bete sig så mot er va? Jag vill inte att killar ska bete sig så mot mig heller. Det får mig att kräkas lite inombords samtidigt som jag lägger benen på ryggen och springer för glatta livet.

Vet ni vad det där beteendet utstrålar?
1. Du är desperat efter en tjej
eller
2. Det är något jävligt lustigt/annorlunda/avtändande med dig som man inte ser med blotta ögat.
eller
3. Du är inget att ha

Men visst. Är det så du vill framställa dig, så fine by me. Några ord på vägen bara.



----------------------------------------------------------------------------------------------

Köpte ett par cykelbyxor för endast 40 spänn i helgen samt en topp/klänning (som inte kostade 40 kr). Jag gillart.
Nu vill jag ha vår vår vår!



Kommentarer
Postat av: Helen

Coolt! (tur att du fick tag pa dem eftersom du verkar ha lite for lite klader i din garderob:):):):)

Postat av: Terese

Hahaha, ja visst var det tur! Håller helt med syrran;)

2010-02-10 @ 22:16:21
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback