TGIF

Goder afton kära vänner.
Ja, nu är ni förmodligen mitt uppe i att svida om till fredagsklädsel för att gå ut och slå klackarna i taket. Jag själv ligger här ensam i min säng och är så förbannat trött att jag skulle kunna somna bara jag lät ögonlocken falla ner några sekunder för länge. Men någon timme till ska jag hålla mig vaken men sen ska jag soooova. Tror imorgon kommer bli en bra dag och att jag kommer vakna upp pigg och kry och redo att möta en vacker lördag. Men det är inget jag vet nu. Bara en känsla jag har..


Imorse. Letade fram en gammal skjorta längst in i garderoben ungefär.

Hur som helst så har jag fredgsmys med mig själv ikväll, lite brie, kex, päron, godis och cola. Helt fantastiskt näringsrik middag om ni frågar mig. Har iaf varit på core och spinning ikväll, fredagsträning är det nya svarta.

Kvällen igår var bra. Tog ett par glas rött på tilltugg tillsammans med lite tapas-rätter.



Arvegods från mormor åkte på gårdagskvällen till ära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback