Allt eller Inget?

Har varit frånvarande i helgen för jag har faktiskt haft fullt upp med att ro om min familj och mysa i hemmets lugna vrå.

Under helgen har jag ätit revbensspjäll klockan 23 på kvällen, kramat min mamma och kännt mig som 5 år på nytt. Jag har sovit oroligt, drömt mardrömmar som visat sig vara sanna och ätit två mål mat på sjukan. Jag har varit hos mormor och morfar, gått en promenad med mormor och letat vintage-kläder i mormors garderob. Jag har kört bil på vår-torra vägar med sol i ögonen och brorsans pilotbrillor på näsan. Jag har haft både Schlager-mys och Let´s dance-mys med fina familjen och jag har såklart ätit en massa fantastiskt god mat. Jag har lagat flygande jacob åt mamma och Mats och jag har klappat mig själv på axeln för att jag är så jävla bra på att göra det. Jag har gått en promenad i solen, jag har haft alla hjärtans dags-ångest precis som varje år och jag har haft gruvlig söndagsångest. Jag har gråtit och jag har skrattat och jag har kännt lika mkt kärlek som jag alltid gör när jag är hemma.

Det har varit en fin helg, om än omvälvande.

Lite bilder:


Vintagefynd ur mormors garderob.


Det hä är vad jag kallar lördagsmys!


Brorsans pilotbrillor får agera inhoppare när jag inte har mina Ray-bans nära till hands.



Vinterpromenad.

Idag har jag varit på BodyBalance som vanligt på måndagar. Sen hämtade jag ut mitt paket från HM och skorna var jättesnygga! Gillar dem verkligen. Nu har jag tagit en dusch och smörjt in mig med babyolja. Det får bli dagens skönhetstips, kommer ursprungligen från min mor. Vintertorr hud vill ju ingen ha.



Imorse


Och just precis nu ser jag ut såhär, nyduschad och är mer än redo för sängen.

God natt med er.


Kommentarer
Postat av: Helen

Oh, Flygande Jacob. Kor du samma som vi gjorde hos Barbro?

Kram

Postat av: Terese

Yes, I learned from the best kära storasyster!

2010-02-16 @ 17:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback