Uppfylld med ny energi.

Hallå hallå på er.
Jobbade 7-17.30 och sen sprang (litterärt) jag ner till stan för att möta upp Jempan och kolla på en lgh som hon är så smått sugen på att köpa. Efter detta tog vi en fika på Kajsas och sedan var vi på combat. Jag älskar verkligen koreografin som är nu, den är så kul! Särskilt Street-fighting-låten. Good shit I tell you.
Gick faktiskt hem med lätta steg efter gymmet (trots att jag sa innan gymmet att det var helt ok att ta buss, för jag kände mig så sliten, bla efter att ha inlett veckan med två tiotimmars jobbpass). Ibland behöver man göra av med en massa dålig energi för att kunna fylla upp med lite ny bra energi. (Dock skrämmer bra energi mig. Alltid när den kommer så brukar jag störtdyka ner i ett svart hål dagarna efter. Eller så händer någon skit. Hoppas på att slippa detta denna gång) Nog om det.

Imorgon vankas det teater. Hörde jag någon säga Fröken Kulturell? Tror min fin-fina gamal ärvda mormorsblus ska få följa med på teater. Såhär såg det ut sist jag hade den på mig, under middagen på "Tilltugg":



Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback