Two and a half men

Har haft en skön söndag, en skön helg. Jag behövde den här helgen i ensamhet för lite återhämtning, nu är jag redo att möta en ny vecka.

Hängde med Jempa en sväng tidigare. Brun och fräsch är hon i fejjan efter en vecka i backarna!

Under helgen har jag investerat i två par jeans (För tidig födelsedagspresent till mig själv). Och ikväll har jag förutom att laga 8 matlådor provat olika sätt att kombinera jeansen.

JEANS nr 1:





Eftersom jag verkligen inte kan hitta mina baggy Wrangler jeans får dessa funka. Jag gillar dem, kommer bli perfekta i vår!

Killen som sålde TVn till mig sa att 6:an är världens bästa kanal för killar. Inte bara för killar säger jag, 6:an Rocks! Först 2 avsnitt "How I met your Mother" och nu 2 avsnitt "Two and a half men". Hur bra!? För övrigt, "Two and a half men" väcker minnen. Men det är en helt annan historia.

Hej då helg, välkommen måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback