Too Eager, Dude.

Guten abend Dienstag.
Jaha så var det tisdag kväll. Vill bara lite snabbt påpeka att halva min jobbvecka nu har gått. På torsdag har vi dessutom inspirationsdag på jobbet och ska spendera dagen på scandic med god mat och föreläsningar. Sedan styr jag min kos hemöver till sköna värmlandsskogarna.

Idag blev jag kallad för "Ärtigt klädd" av en kollega på jobbet. Jag spydde lite inombords och sprang genast hem och bytte kläder.  Nej, klart som fan jag inte gjorde, men nästan haha

Ärtan:



Jag sitter och har fet ångest över att jag har en hel massa som jag borde ta tag i men jag orkar inte. Kroppen vägrar lyfta ett finger. Jag har fått in lite kläder i garderoben, men det är allt. Vem ska ta hand om all disk, alla tomma colaflaskor och ölburkar, vem damsuger och vem tar hand om min tvätt?

Vill bara sova.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Skit i ångesten!! Lägg dej och sov, lovar att burkarna och flaskorna och disken och allt annat snällt väntar på dej....

2010-02-09 @ 20:26:40
Postat av: Terese

Hahha tack syrran:) Jag har iaf sorterat tvätten eftersom jag har tvättid imorgon samt diskat. Alltid något.

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback